Six Pack ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ကိုကိုမမမ်ားအတြက္

Untitled design (1)

 

 

[Zawgyi]

“Six Pack ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ကိုကိုမမမ်ားအတြက္ ေဆာင္ရန္ေရွာင္ရန္ အစားအစာမ်ား”

 – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – 

ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္လုိက္ရံုနဲ႔ Six Packs ထြက္ဖို႔ဆိုတာ သိပ္ေတာ့မလြယ္ကူေပမဲ့ စားတဲ့အစားအစာ မွန္ကန္ဖို႔ကလည္း အေရးၾကီးပါတယ္။ Six Pack ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ကိုကိုမမမ်ားအတြက္ ေဆာင္ရန္ေရွာင္ရန္ အစားအစာမ်ားကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

 

အသီးေဖ်ာ္ရည္ 

အသီးေဖ်ာ္ရည္မွာ အာဟာရဓာတ္ေတြ ျမင့္မားစြာပါဝင္ျပီး သဘာဝသစ္သီးေဖ်ာ္ရည္ေတြဟာ တက္ၾကြမႈနဲ႕ ခြန္အားေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုး အစားအစာ  ျဖည့္စြက္မႈတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။

 

မႈိ

မႈိဟာ Six Packs ရဖို႔ၾကိဳးစားေနတဲ့သူေတြအတြက္ မ်က္လွည့္ဆန္ဆန္ အစားအစာတစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ဓာတ္ျမင့္မားစြာ ပါဝင္ျပီး ဗိုက္ျပည့္တယ္ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္ကုိေပးနိုင္တဲ့ အစားအစာေတြထဲက တစ္ခုပါ။

 

ေရခ်ိဳတူနာငါး
ပရိုတိန္းဓာတ္ျမင့္မားစြာပါဝင္ျပီး၊ အဆီဓာတ္နည္းတဲ့ တူနာငါးဟာ Six Pack လိုခ်င္တဲ့ ကိုကိုမမေတြ စားကိုစားသင့္တဲ့ အစားအစာပါပဲ။

 

ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ား

မၾကာခဏဆိုသလို ဟင္းသီးဟင္းရြက္ မ်ားမ်ားစားေပးသင့္ပါတယ္။
ၾကက္ဥ

ၾကက္ဥမွာပါဝင္တဲ့ အမုိင္နိုအက္ဆစ္ဓာတ္ဟာ ပရိုတိန္းဓာတ္ပါဝင္တဲ့ တျခားအစားအစာေတြ၊ ေသာက္စရာေတြထက္ ၾကြက္သားေတြေတာင့္ေအာင္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ ပိုျပီး အက်ိဳးရွိပါတယ္။

 

အဆီနည္းၾကက္သား

ၾကြက္သားၾကီးေစတဲ့ ပရိုတိန္းဓာတ္ျမင့္မားစြာ ပါဝင္တဲ့ အဆီနည္းၾကက္သားရင္ဖံုဟာ အေကာင္းဆံုးအစားအစာတစ္ခုပါပဲ။

 

အစားမစားခင္ ေရေသာက္ပါ

ေရမ်ားမ်ားေသာက္ျခင္းဟာ အမွန္တကယ္ကို ဝိတ္ခ်တဲ့ေနရာမွာ အေထာက္အကူူျပဳပါတယ္။ အစားမစားခင္ ေရမေသာက္တဲ့သူေတြထက္စာရင္ ေရေသာက္တဲ့သူေတြက ဝိတ္ပိုက်ေၾကာင္း ၂၀၁၅ခုနွစ္ ေလ့လာမႈတစ္ရပ္က ဆိုပါတယ္။

 

ေရွာင္ၾကဥ္ရမည့္အစားအစာမ်ား

အရက္၊ ေပါင္မုန္႕ျဖဴ၊ ထမင္းျဖဴ၊ ဒိန္ခဲ၊ ေထာပတ္၊ ေခ်ာကလက္၊ ေရခဲမုန္႔၊ သၾကားလံုး၊ အာလူးေၾကာ္၊ အေၾကာ္၊ ၾကြတ္ၾကြတ္ရြရြမုန္႔မ်ား၊ ေဆာ္ဒါအေအးမ်ား၊ အသင့္စားအစားအစာမ်ား၊ ဝက္အူေခ်ာင္း၊ ဝက္ေပါင္ေျခာက္စတဲ့အစားအစာမ်ား၊ ေစ်းကြက္ထဲမွာ ေရာင္းခ်ေနတဲ့ အခ်ိဳရည္ဘူးမ်ားနွင့္ အဆင္သင့္ ထုပ္ပိုးထားေသာ အစားအစာမ်ားကို ေရွာင္ၾကဥ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

ရယ္ဒီမိတ္အစားအစာေတြ စားတာထက္စာရင္ ကုိယ္ကိုယ္တိုင္ခ်က္ျပဳတ္စားတဲ့ အစားေသာက္မ်ိဳးကို ပိုေရြးခ်ယ္စားသံုးသင့္ပါတယ္။ အငန္အရမ္းစားျခင္းကို ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ပါတယ္။

 

အားကစားဝါႆနာပါတဲ့ ကုိကိုေမာင္ေမာင္မ်ားအတြက္ Ads.com.mm အခမဲ့ေၾကာ္ျငာဝက္ဆိုက္ဒ္မွာ ေအာက္ပါလင့္ခ္အတိုင္း https://www.ads.com.mm/sports-fitness-outdoors သြားေရာက္ေလ့လာဝယ္ယူနိုင္ပါတယ္။

 

 

 

[Unicode]

“Six Pack ဖြစ်ချင်တဲ့ ကိုကိုမမများအတွက် ဆောင်ရန်ရှောင်ရန် အစားအစာများ”

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

လေ့ကျင့်ခန်း လုပ်လိုက်ရုံနဲ့ Six Packs ထွက်ဖို့ဆိုတာ သိပ်တော့မလွယ်ကူပေမဲ့ စားတဲ့အစားအစာ မှန်ကန်ဖို့ကလည်း အရေးကြီးပါတယ်။ Six Pack ဖြစ်ချင်တဲ့ ကိုကိုမမများအတွက် ဆောင်ရန်ရှောင်ရန် အစားအစာများကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။

 

အသီးဖျော်ရည်

 

အသီးဖျော်ရည်မှာ အာဟာရဓာတ်တွေ မြင့်မားစွာပါဝင်ပြီး သဘာဝသစ်သီးဖျော်ရည်တွေဟာ တက်ကြွမှုနဲ့ ခွန်အားတွေအတွက် အကောင်းဆုံး အစားအစာ  ဖြည့်စွက်မှုတစ်ခု ဖြစ်ပါတယ်။

 

 

မှို

မှိုဟာ Six Packs ရဖို့ကြိုးစားနေတဲ့သူတွေအတွက် မျက်လှည့်ဆန်ဆန် အစားအစာတစ်မျိုးဖြစ်ပါတယ်။ ဗီတာမင်ဓာတ်မြင့်မားစွာ ပါဝင်ပြီး ဗိုက်ပြည့်တယ်ဆိုတဲ့ ခံစားချက်ကိုပေးနိုင်တဲ့ အစားအစာတွေထဲက တစ်ခုပါ။

 

ရေချိုတူနာငါး

ပရိုတိန်းဓာတ်မြင့်မားစွာပါဝင်ပြီး၊ အဆီဓာတ်နည်းတဲ့ တူနာငါးဟာ Six Pack လိုချင်တဲ့ ကိုကိုမမတွေ စားကိုစားသင့်တဲ့ အစားအစာပါပဲ။

 

ဟင်းသီးဟင်းရွက်များ

မကြာခဏဆိုသလို ဟင်းသီးဟင်းရွက် များများစားပေးသင့်ပါတယ်။

 

ကြက်ဥ

ကြက်ဥမှာပါဝင်တဲ့ အမိုင်နိုအက်ဆစ်ဓာတ်ဟာ ပရိုတိန်းဓာတ်ပါဝင်တဲ့ တခြားအစားအစာတွေ၊ သောက်စရာတွေထက် ကြွက်သားတွေတောင့်အောင်လုပ်တဲ့နေရာမှာ ပိုပြီး အကျိုးရှိပါတယ်။

 

အဆီနည်းကြက်သား

ကြွက်သားကြီးစေတဲ့ ပရိုတိန်းဓာတ်မြင့်မားစွာ ပါဝင်တဲ့ အဆီနည်းကြက်သားရင်ဖုံဟာ အကောင်းဆုံးအစားအစာတစ်ခုပါပဲ။

 

အစားမစားခင် ရေသောက်ပါ

ရေများများသောက်ခြင်းဟာ အမှန်တကယ်ကို ဝိတ်ချတဲ့နေရာမှာ အထောက်အကူူပြုပါတယ်။ အစားမစားခင် ရေမသောက်တဲ့သူတွေထက်စာရင် ရေသောက်တဲ့သူတွေက ဝိတ်ပိုကျကြောင်း ၂၀၁၅ခုနှစ် လေ့လာမှုတစ်ရပ်က ဆိုပါတယ်။

 

ရှောင်ကြဉ်ရမည့်အစားအစာများ

အရက်၊ ပေါင်မုန့်ဖြူ၊ ထမင်းဖြူ၊ ဒိန်ခဲ၊ ထောပတ်၊ ချောကလက်၊ ရေခဲမုန့်၊ သကြားလုံး၊ အာလူးကြော်၊ အကြော်၊ ကြွတ်ကြွတ်ရွရွမုန့်များ၊ ဆော်ဒါအအေးများ၊ အသင့်စားအစားအစာများ၊ ဝက်အူချောင်း၊ ဝက်ပေါင်ခြောက်စတဲ့အစားအစာများ၊ ဈေးကွက်ထဲမှာ ရောင်းချနေတဲ့ အချိုရည်ဘူးများနှင့် အဆင်သင့် ထုပ်ပိုးထားသော အစားအစာများကို ရှောင်ကြဉ်ရမှာဖြစ်ပါတယ်။

ရယ်ဒီမိတ်အစားအစာတွေ စားတာထက်စာရင် ကိုယ်ကိုယ်တိုင်ချက်ပြုတ်စားတဲ့ အစားသောက်မျိုးကို ပိုရွေးချယ်စားသုံးသင့်ပါတယ်။ အငန်အရမ်းစားခြင်းကို ရှောင်ကြဉ်သင့်ပါတယ်။

 

အားကစားဝါဿနာပါတဲ့ ကိုကိုမောင်မောင်များအတွက် Ads.com.mm အခမဲ့ကြော်ငြာဝက်ဆိုက်ဒ်မှာ အောက်ပါလင့်ခ်အတိုင်း https://www.ads.com.mm/sports-fitness-outdoors သွားရောက်လေ့လာဝယ်ယူနိုင်ပါတယ်။

Advertisements

Author: Jasmine

Digital Marketer, Blogger

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s