သြားခုိင္ေစေသာ အသီးအရြက္ (၆) မ်ိဳး

Untitled design (3)

[Zawgyi]

သြားခုိင္ေစေသာ အသီးအရြက္ (၆) မ်ိဳး
– – – – – – – – – – – – – – – – – — — – –

ထုံးဓာတ္ (ကယ္လ္ဆီယမ္) သည္ သြားမ်ားကုိ ခုိင္ခံ့ေစေသာ သတၳဳဓာတ္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ ကယ္လ္ဆီယမ္ဓာတ္ၾကြယ္ဝေသာ ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ားကုိ ေဖာ္ျပပါမယ္။

၁။ ပဲပိစပ္

ပဲပိစပ္တစ္ခြက္လ်င္ ကယ္လ္ဆီယမ္ဓာတ္ ၁၇၆ဂရမ္ပါဝင္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ပဲပိစပ္ကုိ ေန႔စဥ္အစားအေသာက္မ်ားတြင္ ထည့္သြင္းစားသုံးျခင္းျဖင့္ သြားမ်ားကုိ ၾကာရွည္ခုိင္ခံ့ေစပါသည္။

၂။ ဟင္းႏုႏြယ္ရြက္

ဟင္းႏုႏြယ္ရြက္တစ္ခြက္လ်င္ ကယ္လ္ဆီယမ္ဓာတ္ ၅၈ဂရမ္ပါဝင္သည္။ ဟင္းႏုႏြယ္ရြက္သည္ ကယ္လ္ဆီယမ္ဓာတ္ သာမက အျခားေသာ သံဓာတ္၊ မန္းဂနိစ္ဓာတ္မ်ား ေပါၾကြယ္ဝေသာေၾကာင့္ သြားခုိင္ခံ့ေစရန္အတြက္ စားသုံးသင့္ပါသည္။

၃။ ပန္းပြင့္စိမ္း

ဗီတာမင္ေက ဓာတ္သည္ သြားမ်ားကုိ ခုိင္ခံ့ေစပါသည္။ ဗီတာမင္ဓာတ္အလုံအေလာက္ရွိမွသာလ်င္ သြားမ်ားကုိ တာရွည္ခုိင္ခံ့ေစပါသည္။ ဗီတာမင္ေကဓာတ္ ေပါမ်ားေသာ ပန္းပြင့္စိမ္းကုိ ပုံမွန္စားသုံးျခင္းသည္လည္း သြားမ်ားကုိ အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါသည္။

၄။ ပင္လယ္ေက်ာက္ ကဝတ္ပင္

ပင္လယ္ေက်ာ္ ကဝတ္ပင္သည္ သတၳဳဓာတ္ေျမာက္မ်ားစြာ ပါဝင္ေသာေၾကာင့္ Superfood ဟု သတ္မွတ္ထားပါသည္။ ပင္လယ္ေက်ာ္ ကဝတ္ပင္တြင္ အုိင္အုိဒင္းဓာတ္ ေပါမ်ားစြာပါဝင္ေသာေၾကာင့္ အစာေျခစနစ္ကုိ အေထာက္အကူျပဳၿပီး သြားမ်ားကုိ ခုိင့္ခံ့ေစပါသည္။

၅။ ကုိက္လန္ရြက္

ကုိက္လန္ရြက္ ၁ဝဝဂရမ္တြင္ ကယ္လ္ဆီယမ္ ၁၃၈မီလီဂရမ္ပါဝင္ေသာေၾကာင့္ ကုိက္လန္သည္လည္း သြားမ်ားကုိ ခုိင္ခန္႔ေစေသာ အစားအေသာက္ပဲျဖစ္ပါတယ္။

၆။ ေဂၚဖီထုတ္

ေဂၚဖီထုတ္တစ္ခြက္လ်င္ ကယ္လ္ဆီယမ္ဓာတ္ ၃၅၇ဂရမ္ပါဝင္သည္။ သြားက်န္းမာေရးသည္ လူတစ္ေယာက္၏ဘဝသည္ လြန္စြာအေရးပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကယ္လ္ဆီယမ္ဓာတ္ၾကြယ္ဝေသာ အစားအေသာက္မ်ားကို စားသုံးၿပီး သြားမ်ားကုိ ဂရုစုိက္ပါဟု အႀကံျပဳလုိပါသည္။

က်န္းမာေရးႏွင့္အလွအပပစၥည္းမ်ားအတြက္ Ads.com.mm မွာhttps://www.ads.com.mm/health–beauty-my လင့္ခ္အတုိင္း ဝယ္ယူႏုိင္ပါတယ္။
– – – — – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – — – – – – – —

[Unicode]

သွားခိုင်စေသော အသီးအရွက် (၆) မျိုး
– – – – – – – – – – – – – – – – – — — – –

ထုံးဓာတ် (ကယ်လ်ဆီယမ်) သည် သွားများကို ခိုင်ခံ့စေသော သတ္ထုဓာတ်တစ်မျိုးဖြစ်ပါတယ်။ ကယ်လ်ဆီယမ်ဓာတ်ကြွယ်ဝသော ဟင်းသီးဟင်းရွက်များကို ဖော်ပြပါမယ်။

၁။ ပဲပိစပ်

ပဲပိစပ်တစ်ခွက်လျင် ကယ်လ်ဆီယမ်ဓာတ် ၁၇၆ဂရမ်ပါဝင်သည်။ ထို့ကြောင့် ပဲပိစပ်ကို နေ့စဉ်အစားအသောက်များတွင် ထည့်သွင်းစားသုံးခြင်းဖြင့် သွားများကို ကြာရှည်ခိုင်ခံ့စေပါသည်။

၂။ ဟင်းနုနွယ်ရွက်

ဟင်းနုနွယ်ရွက်တစ်ခွက်လျင် ကယ်လ်ဆီယမ်ဓာတ် ၅၈ဂရမ်ပါဝင်သည်။ ဟင်းနုနွယ်ရွက်သည် ကယ်လ်ဆီယမ်ဓာတ် သာမက အခြားသော သံဓာတ်၊ မန်းဂနိစ်ဓာတ်များ ပေါကြွယ်ဝသောကြောင့် သွားခိုင်ခံ့စေရန်အတွက် စားသုံးသင့်ပါသည်။

၃။ ပန်းပွင့်စိမ်း

ဗီတာမင်ကေ ဓာတ်သည် သွားများကို ခိုင်ခံ့စေပါသည်။ ဗီတာမင်ဓာတ်အလုံအလောက်ရှိမှသာလျင် သွားများကို တာရှည်ခိုင်ခံ့စေပါသည်။ ဗီတာမင်ကေဓာတ် ပေါများသော ပန်းပွင့်စိမ်းကို ပုံမှန်စားသုံးခြင်းသည်လည်း သွားများကို အထောက်အကူဖြစ်စေပါသည်။

၄။ ပင်လယ်ကျောက် ကဝတ်ပင်

ပင်လယ်ကျော် ကဝတ်ပင်သည် သတ္ထုဓာတ်မြောက်များစွာ ပါဝင်သောကြောင့် Superfood ဟု သတ်မှတ်ထားပါသည်။ ပင်လယ်ကျော် ကဝတ်ပင်တွင် အိုင်အိုဒင်းဓာတ် ပေါများစွာပါဝင်သောကြောင့် အစာခြေစနစ်ကို အထောက်အကူပြုပြီး သွားများကို ခိုင့်ခံ့စေပါသည်။

၅။ ကိုက်လန်ရွက်

ကိုက်လန်ရွက် ၁ဝဝဂရမ်တွင် ကယ်လ်ဆီယမ် ၁၃၈မီလီဂရမ်ပါဝင်သောကြောင့် ကိုက်လန်သည်လည်း သွားများကို ခိုင်ခန့်စေသော အစားအသောက်ပဲဖြစ်ပါတယ်။

၆။ ဂေါ်ဖီထုတ်

ဂေါ်ဖီထုတ်တစ်ခွက်လျင် ကယ်လ်ဆီယမ်ဓာတ် ၃၅၇ဂရမ်ပါဝင်သည်။ သွားကျန်းမာရေးသည် လူတစ်ယောက်၏ဘဝသည် လွန်စွာအရေးပါသည်။ ထို့ကြောင့် ကယ်လ်ဆီယမ်ဓာတ်ကြွယ်ဝသော အစားအသောက်များကို စားသုံးပြီး သွားများကို ဂရုစိုက်ပါဟု အကြံပြုလိုပါသည်။

ကျန်းမာရေးနှင့်အလှအပပစ္စည်းများအတွက် Ads.com.mm မှာhttps://www.ads.com.mm/health–beauty-my လင့်ခ်အတိုင်း ဝယ်ယူနိုင်ပါတယ်။

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s