မ်က္လံုးေလးေတြကိုဘယ္လို အခ်ိန္တိုအတြင္း ဘယ္လိုအနားေပးမလဲ

Untitled design (38)

Zawgyi……

ဒီေန႕ေခတ္ အခ်ိန္အခါမွာ ရံုးလုပ္ငန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္မွဳေတြဟာ မ်ားလာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ေနကုန္ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႕မခြာတမ္း အလုပ္လုပ္ရတဲ႕သူေတြေကာ ဖုန္းကို တခ်ိန္လံုး အသံုးျပဳေနတဲ႕ သူေတြပါ အသံုးဝင္ေစမယ့္ မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္းနဲ႕ အနားယူမွဳေလးေတြကို ads.com.mm ကေျပာျပ ေပးခ်င္ပါတယ္။

(၁) မ်က္ေတာင္ခဏ ခဏ ခတ္ေပးပါ။ မ်က္ေတာင္ခတ္တာဟာ မ်က္လံုးေလ့က်င့္ခန္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္ၿပီး မ်က္လံုး ေျခာက္ေသြ႕ျခင္းကို ကင္းေဝးႏိုင္ပါတယ္။

(၂) မ်က္လံုးမွိတ္ထား ၿပီး မ်က္ဆံကိုကစားေပးပါ။ အသက္ျပင္းျပင္းရွူေပးပါ။

(၃) မနက္အိပ္ယာထခ်ိန္ ၊ ည အိပ္ယာဝင္ခ်ိန္ အျပင္ ရံုးတြင္းအလုပ္နားခ်ိန္မွာပါ မ်က္လံုးကို ေရေအးေအးေလး နဲ႕ေဆးေပးပါ။

(၄) ႏွစ္မိနစ္ျခားတစ္ခါ မ်က္လံုးကို ကြန္ပ်ဴတာ Screen ရဲ႕ ခပ္ေဝးေဝးေနရာကို ၄၊၅ စကၠန္႕ေလာက္ၾကည့္ေပးပါ။ မ်က္လံုးေညာင္းတာကို သက္သာေစပါတယ္။

(၅) တစ္နာရီျခားတစ္ခါ ငါးမိနစ္ေလာက္ အလုပ္စားပြဲကေန အနားယူပါ။ လမ္းေလွ်ာက္တာ၊ အေၾကာဆန္႕တာ ၊ ေရထ ေသာက္တာ စတာေတြဟာ မ်က္လံုး အတြက္ေကာ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ပါေကာင္းပါတယ္။

(၆) ေရခဲစိမ္သခြာသီးကြင္းေလးေတြကို ကပ္ေပးပါ။ ရံုးမွာမို႕ ကရိကထ မ်ားတယ္လို႔ထင္ေကာင္းထင္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ပတ္ေလာက္ စမ္းလုပ္ၾကည့္လိုက္ပါ။ မ်က္လံုး ေလးေအးျမၾကည္လင္ၿပီး အလုပ္ေကာင္းေကာင္း ဆက္လုပ္ႏိုင္ ပါလိမ့္ မယ္။

(၇)မ်က္လံုးေတြ အရမ္းပူၿပီးေညာင္းေနၿပီဆိုရင္ လက္ဖဝါးႏွစ္ဘက္ကို ဖြဖြေလးတင္ၿပီးအုပ္ထားပါ။ ေနာက္ၿပီးလက္ေခ်ာင္း ေလးေတြကို မ်က္လံုးပံုစံ အခြက္ေလးအတိုင္း တင္ထားၿပီး အေညာင္းေျဖႏိုင္ပါတယ္။

(၈) ကြန္ပ်ဴတာကို ကိုယ့္ eye – level ေအာက္  ၄လက္မ မွ ၈ အတြင္း ႏွိမ့္ထားေပးပါ။

(၉)ကြန္ပ်ဴတာ မ်က္ႏွာျပင္မွာ မ်က္လံုးမထိခိုက္ေအာင္အကာအကြယ္ (anti-glare screen) တပ္ဆင္ထားႏိုင္ပါတယ္။

(၁၀) ၂၀-၂၀-၂၀ နည္းလမ္းအတိုင္းလုပ္ေဆာင္ေပးပါ။ ကြန္ပ်ဴတာရဲ႕ ေပ ၂၀ အကြာကို မိနစ္ ၂၀ျခားတစ္ခါ စကၠန္ ၂၀ ခန္႔ ၾကည့္ေပးပါ…

Unicode……………..

ဒီနေ့ခတျေ အခြိနျအခါမှာ ရုံးလုပျငနျးတောျတောျမြားမြားဟာ ကှနျပြူတာနဲ့ လုပျငနျးဆောငျရှကျမှုတှဟော မြားလာပါတယျ။ ဒါကွောငျ့ တစျနကေုနျ ကှနျပြူတာနဲ့မခှာတမျး အလုပျလုပျရတဲ့သူတှကေော ဖုနျးကို တခြိနျလုံး အသုံးပွုနတေဲ့ သူတှပေါ အသုံးဝငျစမေယျ့ မကြျလုံးလေ့ကငြ့ျခနျးနဲ့ အနားယူမှုလေးတှကေို ads.com.mm ကပွောပွ ပေးခငြျပါတယျ။
(၁) မကြျတောငျခဏ ခဏ ခတျပေးပါ။ မကြျတောငျခတျတာဟာ မကြျလုံးလေ့ကငြ့ျခနျးတစျမြိုးဖွစျပွီး မကြျလုံး ခွောကျသှေ့ခွငျးကို ကငျးဝေးနိုငျပါတယျ။
(၂) မကြျလုံးမှိတျထား ပွီး မကြျဆံကိုကစားပေးပါ။ အသကျပွငျးပွငျးရှူပေးပါ။
(၃) မနကျအိပျယာထခြိနျ ၊ ည အိပျယာဝငျခြိနျ အပွငျ ရုံးတှငျးအလုပျနားခြိနျမှာပါ မကြျလုံးကို ရအေေးအေးလေး နဲ့ဆေးပေးပါ။
(၄) နှစျမိနစျခွားတစျခါ မကြျလုံးကို ကှနျပြူတာ Screen ရဲ့ ခပျဝေးဝေးနရောကို ၄၊၅ စက်ကနျ့လောကျကွညျ့ပေးပါ။ မကြျလုံးညောငျးတာကို သကျသာစပေါတယျ။
(၅) တစျနာရီခွားတစျခါ ငါးမိနစျလောကျ အလုပျစားပှဲကနေ အနားယူပါ။ လမျးလြှောကျတာ၊ အကွောဆနျ့တာ ၊ ရထေ သောကျတာ စတာတှဟော မကြျလုံး အတှကျကော ခန်ဓာကိုယျအတှကျပါကောငျးပါတယျ။
(၆) ရခေဲစိမျသခှာသီးကှငျးလေးတှကေို ကပျပေးပါ။ ရုံးမှာမို့ ကရိကထ မြားတယျလို့ထငျကောငျးထငျနိုငျပါတယျ။ ဒါပမေယျ့ တစျပတျလောကျ စမျးလုပျကွညျ့လိုကျပါ။ မကြျလုံး လေးအေးမွကွညျလငျပွီး အလုပျကောငျးကောငျး ဆကျလုပျနိုငျ ပါလိမျ့ မယျ။
(၇)မကြျလုံးတှေ အရမျးပူပွီးညောငျးနပွေီဆိုရငျ လကျဖဝါးနှစျဘကျကို ဖှဖှလေးတငျပွီးအုပျထားပါ။ နောကျပွီးလကျခြောငျး လေးတှကေို မကြျလုံးပုံစံ အခှကျလေးအတိုငျး တငျထားပွီး အညောငျးဖွနေိုငျပါတယျ။
(၈) ကှနျပြူတာကို ကိုယျ့ eye – level အောကျ ၄လကျမ မှ ၈ အတှငျး နှိမျ့ထားပေးပါ။
(၉)ကှနျပြူတာ မကြျနှာပွငျမှာ မကြျလုံးမထိခိုကျအောငျအကာအကှယျ (anti-glare screen) တပျဆငျထားနိုငျပါတယျ။
(၁၀) ၂၀-၂၀-၂၀ နညျးလမျးအတိုငျးလုပျဆောငျပေးပါ။ ကှနျပြူတာရဲ့ ပေ ၂၀ အကှာကို မိနစျ ၂ဝခွားတစျခါ စက်ကနျ ၂၀ ခနျ့ ကွညျ့ပေးပါ…

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s